سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میلرزه دوباره دلم  انگاری برای حرم تو تنگه

میسوزه  از گریه چشام اما واسه پرواز پای دلم لنگه

میشنوم که از حرمت صدایی میاد نیمه شب صدا زنگه

یارضا یارضا یارضا

اول صبح صدا نقارت عشقه

کفشداری و صف شمارت عشقه

میون زائرا اشارت عشقه

من با تو هیچ غم ندارم

من با تو زائر کربلا میشم

تو دل مادرت زهرا جا میشم

حج منی حاجی ولا میشم

دیگه هیچی کم ندارم

السلطان یا امام رضا(3) امام رضا

می بندم دخیل دلو به شبکه های پنجره فولادت

تو غربت تو بی کسی هام تو بارون اشکام من میکنم یادت

آقاجون ببرم حرم ببر پا ضریحت تورو به جوادت

یارضا یارضا یارضا

از کوچیکی خوردم آب و دونتو

گم میشدم می گفتم نشونتو

یادش بخیر آب سقاخونتو

تو صحن اسماعیل طلا

خودم دیدم مریض و شفا دادی

هرکی یکی خواست تو دوتا دادی

نوکر ارباب و کربلا دادی

قسمت ما هم کن آقا

السلطان یا امام رضا(3) امام رضا

 دریافت سبک(میلرزه دوباره دلم)


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 2681
کل یاداشته ها : 19


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ